Ook bij Florius is het nu mogelijk om de actuele leninggegevens van Florius-klanten via HDN op te vragen. De adviseur kan hiermee altijd vertrouwen op de meest actuele en nauwkeurige klantgegevens, waardoor hij advies op maat kan geven met de kracht van actuele klantdata. Dit betekent minder gedoe, minder fouten en meer tijd voor de klant. En de klant is hiermee nog meer verzekerd van een op maat gemaakt advies.
Als je werkt met het CRM pakket ‘Elements’ van Faster Forward kan je deze nieuwe functionaliteit al gebruiken en ervan profiteren. We verwachten dat deze functionaliteit ook snel in de andere pakketten beschikbaar komt.
Zo werkt het!
De adviseur kan in enkele minuten en in drie eenvoudige stappen gebruik maken van deze nieuwe functionaliteit:
- De adviseur dient via het eigen adviespakket (via een IA-bericht) een verzoek in voor de actuele leninggegevens van de klant.
- Florius controleert of deze klant toestemming heeft gegeven voor het delen van klantgegevens.
- Zo ja, dan verschijnen de leninggegevens (via een IX-bericht) van deze klant in het klantdossier van Elements van Faster Forward. Zo nee, dan bericht Florius dit ook.
Weer een stap in het versnellen van gebruik brondata
Deze nieuwe functionaliteit van Florius sluit naadloos aan bij het convenant om het delen van brondata binnen de hypotheekketen te versnellen. Door deze innovatieve oplossing kunnen adviseurs nu snel en gemakkelijk de benodigde actuele leninggegevens ophalen en verwerken in hun eigen adviespakket. Uiteraard op basis van toestemming van de klant. Dit maakt het proces niet alleen efficiënter en gemakkelijker, maar ook transparanter en betrouwbaarder.
Meer info
Meer weten over de beheeraanpak met up to date klantdata? Check de info pagina over Actief Klantbeheer.