Op dit moment loopt ons tweejaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek dat wordt uitgevoerd door Integron. De feedback van onze leden en gebruikers helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.
In 2022 gaven de leden en gebruikers ons een 7,4 als rapportcijfer en werden een aantal verbeterpunten naar voren gebracht. En die zijn opgepakt. Zo is onder andere het Jira Service Management systeem ingevoerd bij de Servicedesk, is er een nieuwe HDN Schemabeheertool gelanceerd, is de website vernieuwd en is het Informatieaanvraag bericht live gegaan.
Ook nu hopen we dat weer veel mensen het klanttevredenheidsonderzoek invullen zodat we onze dienstverlening kunnen optimaliseren. De uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek hebben leden en gebruikers op 8 april ontvangen in de mailbox.
Maak kans op licentie HDN Index!
Extra leuk; omdat HDN 30 jaar bestaat maken deelnemende adviseurs kans op een licentie op de HDN Index t.w.v. € 763,64! Met de HDN Index kunnen adviseurs hun eigen resultaten in heldere grafieken bekijken en vergelijken met de markt. De winnaars krijgen een korte cursus zodat zij precies weten hoe zij de index het beste kunnen gebruiken. We verloten vijf licenties.