Bij HDN onderzoeken we eens in de twee jaar wat leden, gebruikers en adviseurs vinden van onze dienstverlening. In het laatste onderzoek kregen we van onze leden een 7,4 en adviseurs gaven HDN een 7,6. In de eerste weken van juni loopt het volgende tevredenheidsonderzoek. Als je de uitnodiging per mail ontvangt; laat je mening dan vooral horen en vul de vragenlijst in. Je helpt ons er enorm mee!
Vooral de informatieuitwisseling via het goede beveiligde netwerk en de HDN Standaard werden in het laatste onderzoek gewaardeerd. Leden en gebruikers zien ons als een zeer betrouwbare en integere partner. Dank voor deze waardering! Verbeterpunten waren er natuurlijk ook. De efficiëntie van processen, innovatie en de HDN Beheertool konden beter. Mede daarom zijn we bezig met vernieuwing van de HDN beheertool. We hebben daarnaast ook vooral ingezet op het realiseren van nieuwe innovatieve diensten als Bankgaranties en DUO gegevens via HDN, de Inkomensverklaring via HDN, Goed IDee en Zorgeloos Vastgoed.