Bij HDN onderzoeken we elk jaar wat leden, gebruikers en adviseurs vinden van onze dienstverlening. Zo kregen we van onze leden in 2018 al een mooie 7,3 en vorig jaar zaten we zelfs op een 8. Adviseurs zaten in 2018 op een 7,7 en vorig jaar op een 7,9. Dank daarvoor! Vooral de informatieuitwisseling via het goed beveiligde netwerk, de HDN Standaard en de helpdesk worden gewaardeerd. HDN wordt gezien als cruciaal en bepalend voor de hypotheekmarkt. Verbeterpunten waren snelheid en efficiëntie van processen, meer helderheid over toekomstplannen en nog meer samenwerken.
Vandaar dat we meer aandacht hebben gegeven aan onze werkgroepen en we een HDN Community en HDN Academy hebben opgezet. Ook blijven we inzetten op het realiseren van nieuwe innovatieve diensten als de Inkomensbepaling Pensioen, het delen van hypotheekgegevens, de arbeidsmarktscan, een nieuwe digitale identificatiemethode en het sneller ontsluiten van bronnen. Via uitlegvideo’s, LinkedIn, de website, de nieuwsmail en persoonlijk houden we iedereen zo goed mogelijk op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Eind van dit jaar staat het volgende tevredenheidsonderzoek gepland. We horen dan weer graag wat onze leden, gebruikers en adviseurs van onze dienstverlening vinden. Daar kunnen we wat mee.