Storingen
Als het HDN Platform of één van onze tools niet beschikbaar is (geweest), vind je het in het storingsoverzicht
Storingsoverzicht
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je altijd en overal gebruik kunt maken van HDN en alle tools. Als een van onze diensten niet beschikbaar is (geweest) door een storing zie je dat in deze tabel.
Storing | Samenvatting | Datum |
---|---|---|
HDN Platform |
Error 19 bij het aanvragen/verlengen van het HDN certificaat |
11 juli 2024 | Tussen 10.13 en 11.16 uur |
HDN Platform |
Foutmelding bij verlengen certificaat met een ander contactpersoon |
21 juni 2024 | Tussen 09.37 en 11.41 uur |
HDN Platform |
Error 500 bij versturen van berichten |
29 december 2023 | Tussen 9.10 en 11.00 uur |
HDN Helpdesk |
De HDN servicedesk telefonisch niet bereikbaar als gevolg van een storing bij Odido (T-Mobile) |
24 oktober 2023 | Tussen 11.50 en 15.00 uur |
HDN Platform |
De retry queue loopt op en het aantal geconfirmde berichten neemt af |
9 oktober 2023 | Tussen 10.35 en 10.55 uur |
HDN Platform |
HDN Cert server is niet bereikbaar |
3 mei 2023 | Tussen 11.47 en 16.36 uur |
HDN Platform |
HDN Platform tijdelijk vertraagd |
9 april 2023 | Tussen 16.00 en 17.28 uur |
HDN index |
HDN Index niet bereikbaar |
19 april 2023 | Tussen 11.40 en 17.28 uur |
Storing melden
Heb je het idee dat er een storing is? Bel dan met onze servicedesk via 0182-750585 of stuur een mail naar servicedesk@hdn.nl.
Wil je een bericht ontvangen als er een storing is? Geeft dit dan aan bij de beheerder van het HDN-account van jouw organisatie. Deze persoon kan in de HDN contactpersonenmodule aangeven wie dergelijke mails moeten ontvangen.
ServicedeskNeem contact op of deel je input met ons
HDN website contactformulier
Formulier op de home-page van HDN