Storingen
Als het HDN Platform of één van onze tools niet beschikbaar is (geweest), vind je het in het storingsoverzicht
Storingsoverzicht
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je altijd en overal gebruik kunt maken van HDN en alle tools. Als een van onze diensten niet beschikbaar is (geweest) door een storing zie je dat in deze tabel.
Storing | Samenvatting | Datum |
---|---|---|
HDN Helpdesk |
De HDN servicedesk telefonisch niet bereikbaar als gevolg van een storing bij Odido (T-Mobile) |
24 oktober | Tussen 11.50 en 15.00 uur |
HDN Platform |
HDN Cert server is niet bereikbaar |
3 mei | Tussen 11.47 en 16.36 uur |
HDN Platform |
HDN Platform tijdelijk vertraagd |
9 april | Tussen 16.00 en 17.28 uur |
HDN index |
HDN Index niet bereikbaar |
19 april | Tussen 11.40 en 17.28 uur |

Storing melden
Heb je het idee dat er een storing is? Bel dan met onze servicedesk via 0182-750585 of stuur een mail naar servicedesk@hdn.nl.
Wil je een bericht ontvangen als er een storing is? Geeft dit dan aan bij de beheerder van het HDN-account van jouw organisatie. Deze persoon kan in de HDN contactpersonenmodule aangeven wie dergelijke mails moeten ontvangen.
ServicedeskNeem contact op of deel je input met ons
HDN website contactformulier
Formulier op de home-page van HDN