Skip to Content

Wat heeft de helpdesk van u nodig?

Wat heeft de HDN Helpdesk nodig van u wanneer u contact met hun opneemt ?

Het aansluitnummer (te vinden (op het systeem waar hdn is geïnstalleerd) onder Start->(Alle) Programma’s->HDN->toon nodenummer).

  • Eventuele foutmelding tijdens het versturen / ontvangen van hdn berichten.
  • Op welk systeem hdn staat geïnstalleerd (lokaal / server )
  • Heeft u toegang tot de hdn installatiemap ?( Indien u geen toegang heeft / niet weet waar de HDN Software is geïnstalleerd, kunt u contact opnemen met uw systeembeheerder)

Wanneer de HDN Helpdesk bovenstaande informatie van u ontvangt, kunnen zij u sneller en beter van dienst zijn.

image description

Wil je op de hoogte blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang nieuws direct in je mailbox.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
image description
Direct contact
Stel je vraag en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug!
Return to Content