Zoekresultaten voor

hero image decor
984 resultaten
Florius biedt het intermediair 24-uurservice
Uncategorized
Dient een adviseur een aanvraag voor een hypotheek digitaal bij Florius in, dan ontvangt hij binnen 24 uur een offerte voor zijn klant. De 24-uurservice is, onder bepaalde voorwaarden, beschikbaar voor het intermediair dat direct met Florius samenwerkt. Paul van der Meijs, directeur van Florius: Door processen efficiënter in te richten, kan de adviseur zijn
Lees meer
Inbiznis ontvangt HDN certificaat 2010
Uncategorized
Inbiznis voldoet aan de certificeringseisen van HDN en heeft daarom het HDN certificeringskeurmerk van de vereniging HDN (Hypotheken Data Netwerk) ontvangen. Het HDN Keurmerk is het baken voor vertrouwd en efficiënt communiceren binnen het hypotheek offerteproces. Jan Goedhart heeft het certificaat namens het bestuur van de vereniging HDN uitgereikt aan Hilma Broekveldt. De inbiznis intermediair
Lees meer
Succesvolle HDN Gebruikersdag
Uncategorized
Op 24 september 2009 heeft de halfjaarlijkse gebruikersdag van HDN plaatsgevonden. Dit was de eerste gebruikersdag in een nieuwe opzet: HDN in Business. De nieuwe opzet en bijbehorend thema hebben er voor gezorgd dat de opkomst tweemaal zo groot was als normaal: ruim 70 deelnemers bezochten deze bijeenkomst. Robin Baks, vice-voorzitter van HDN Bestuur: Het
Lees meer
Faster Forward: HDN Certified Partner
Uncategorized
Na een intensief beoordelingsproces heeft HDN de titel HDN Certified Partner toegekend aan FasterForward. Softwarebedrijf FasterForward, leverancier van midoffice oplossingen voor Intermediairs, inkoopcombinaties en banken, heeft bewezen met ELEMENTS optimaal gebruikt te maken van de HDN standaard en alle bijbehorende berichten. Van Offerteaanvraag (AX) tot Prolongatiebericht (PX). Daarnaast is FasterForward vaak deelnemer aan HDN innovatieprojecten.
Lees meer
Vernieuwing ‘Statusbericht HDN’ stap voorwaarts
Uncategorized
HDN (Hypotheken Data Netwerk) heeft het project Track en Trace met passeerbevestiging succesvol afgerond. Diverse partijen in de hypotheekketen waren betrokken bij het opstellen van het vernieuwde statusbericht (SX). Met dit nieuwe statusbericht kan een maatschappij de aangesloten intermediairs digitaal relevante statusinformatie verstrekken over een hypotheekdossier. Via het nieuwe statusbericht is via HDN informatie uit
Lees meer