Skip to Content

Webinar Actief klantbeheer

hero image decor

In het kort

Vind je dat klantbeheer meer tijd en kosten met zich meebrengt dan dat het oplevert? Ben je onzeker over waar je moet beginnen met klantbeheer? Hoe zet je jouw software tooling het beste in? Kan ik dit beter zelf doen of uitbesteden? Deze vragen zijn herkenbaar voor veel adviseurs. Daarom ontwikkelden vertegenwoordigers van diverse organisaties (geldverstrekkers, intermediairs, softwareleveranciers, servicers en andere belanghebbenden), in navolging op de Wegwijzer Actief Klantbeheer voor geldverstrekkers, de wegwijzer voor adviseurs. Dit is een praktische gids die antwoorden geeft op jouw vragen rond Actief Klantbeheer en die tips biedt om klantbeheer slimmer en proactiever aan te pakken. Zodat je kosten bespaart en meer waarde haalt uit je klantenbestand.

In dit webinar lichten we de wegwijzer toe, laten we mogelijkheden zien hoe je klantbeheer slim kunt aanpakken en bespreken we alle vragen die leven rond dit onderwerp.

Na het volgen van dit webinar weet je meer over hoe je de volgende drempels naar Actief Beheer kunt wegnemen:

  • Actuele klantgegevens achterhalen is arbeidsintensief
  • Gebrek aan tijd
  • Onzekerheid wat wel en niet kan in verband met privacy
  • Twijfels over of Actief Klantbeheer wel rendabel is
  • Gebrek aan kennis en vaardigheden
  • Twijfels over of klanten wel benaderd willen worden
  • Onzekerheid over hoe klanten te benaderen Actief KlantbeheerHeb je inzicht in een goede aanpak voor actief klantenbeheer.

* Het webinar gaat door bij minimaal 6 deelnemers. Het webinar duurt +/- 1 uur en vindt plaats via Microsoft Teams.

Onderwerpen

  • Uitdagingen rond Actief Klantbeheer
  • Actuele klantgegevens direct in je software
  • Tips voor efficiënt klantbeheer
  • Privacy
  • Verdienmodel
  • Hoe zet je de eerste stap?
  • Vragen

Deze training is bestemd voor

  • Hypotheekadviseurs

Inschrijven

Deze cursus vindt via Microsoft Teams plaats bij minimaal 6 deelnemers

Return to Content