Skip to Content

Webinar Actief klantbeheer

hero image decor

In het kort

Actief klantbeheer. Iedereen heeft het erover. Toch zien we op dit moment maar weinig Informatieaanvraag berichten over het HDN Platform gaan. En dat terwijl er miljoenen klanten met een lopende hypotheek zijn, die misschien door veranderde omstandigheden advies kunnen gebruiken. Hoe werkt actief klantbeheer nu eigenlijk precies via de HDN standaard? Welke voordelen biedt het werken met deze zogenaamde IA/IX standaard? Welke mogelijkheden biedt het jou als geldverstrekker? Is het ingewikkeld te implementeren?

In dit webinar laten we zien hoe alles werkt, welke ontwikkelingen er op de rol staan en laten we zien hoe een adviseur ermee werkt.

Na het volgen van deze webinar

  • Heb je inzicht in de HDN-aanpak voor actief klantenbeheer.
  • Weet je hoe een adviseur in de praktijk werkt met het Informatieaanvraag bericht en welke voordelen dit biedt.
  • Heb je overzicht van de mijlpalen van dit jaar rondom voor Informatiebericht en het Beheerbericht.

* Je kunt als organisatie inschrijven voor het webinar. Het maakt niet uit met hoeveel mensen je vervolgens deelneemt aan het webinar. Na inschrijving nemen we contact op om een geschikte datum en tijd voor het webinar te plannen. Het webinar duurt +/- 1 uur en vindt plaats via Microsoft Teams.

Onderwerpen

  • Introductie
  • Ontstaan van de IA/IX standaard
  • Use case
  • Opzet van de standaard / ketenafspraken
  • Technische implementatie
  • Roadmap / inventarisatie wensen
  • Vragen

Deze training is bestemd voor

  • Businessanalisten
  • Informatie-analisten
  • Productmanagers

Inschrijven

Deze cursus is op aanvraag en vindt via Microsoft Teams plaats.

Return to Content